wtorek, 27 stycznia 2015

Seria "Mała Księżniczka" Vintage-owa dziewczynka w różach ...

A dzisiaj dla odmiany .... kolejna szkatułka :) ale tym razem troszkę inna od pozostałych.

Szkatułka powstała dla dziewięcioletniej Wiktorii, obecnie fanki Wioletty.
Motyw miał być elegancji ale również dziewczęcy, myślę że się udało.

A teraz kilka słów o technice wykonania poniższego dzieła.
Skrzyneczkę pomalowałam w kolorach szarości i pudrowego różu, zrobiłam również bordo przecierki aby nadać jej charakteru i odrobiny pazura. W mojej opinii byłaby zbyt mdła i bez wyrazu, gdybym pozostawiła ją z samym i pastelami. Dla dodania elegancji srebrne dodatki.


Wnętrze niestety bez zmian :) pomyślicie że to nudne że wszystkie szkatułki mają to samo wnętrze. Niestety robiłam je przed świętami i nie miałam zbyt wiele czasu na czekanie na wenę :) spodobał mi się mój pomysł z wywijasami i tak poszło ....


I jeszcze napis ... tu nawiązałam do ukochanej Wioletty :) mam nadzieję że Wiktoria to zauważyła :)



Jeżeli ktoś z Was chciałaby stać się posiadaczem tej lub innych szkatułek lub kompletów, zapraszam do kontaktu mailowego. Oczywiście motywy mogą być zupełnie inne, samych wintage-owych dziewczynek jest kilka na pewno każdy znajdzie coś dla siebie ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz