sobota, 16 stycznia 2016

SKARBY BASI ...

Ten motyw chyba nigdy mi się nie znudzi :)

Dzisiaj pokażę Wam kolejną odsłonę różowego szaleństwa ... tym razem dla Basi.



O technikach nie będę się rozpisywała bo nie zastosowałam tu żadnych innowacji. Poza reliefami 3D, które wyszły mi całkiem przypadkowo. Tzn. nie były planowane. Po wykonaniu reliefów ciemnym bordo stwierdziłam że nie są spójne z całością no i trochę za poważne jak dla 6 letniej Basi. Dodałam więc biały a efekt trochę mnie zaskoczył. Pozytywnie oczywiście.
Nie mniej jednak szkatułka wyszła słodko i muszę się nią pochwalić :))))



Wnętrze na biało z motylkami ...


i napis jak zawsze robiony własnoręcznie ...


To chyba jedna z moich ulubionych wersji choć w zestawieniu z zielonymi kropeczkami też wyglądało fajnie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz