czwartek, 1 stycznia 2015

Granatowy komplet w białe drobne kwiatki ...

W związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia oraz rodzinną wigilią postanowiłam że wykorzystam moje umiejętności i obdarzę najbliższych prezentami zrobionymi własnoręcznie :)

Komplecik jaki chcę zaprezentować składa się z chustecznika i dwóch świeczników.
Powstał z granatowej serwetki w białe drobne kwiatki oraz mazajów wykonanym techniką rozcierania gąbeczką. Mazaje były moim marzeniem od dawna dlatego postanowiłam je wypróbować. Jak się okazało nie taki diabeł straszny jak go malują, robienie tego typu efektów to bardzo fajna zabawa. Użyłam tu trzech kolorów: granatu, niebieskiego i bieli. Efekt końcowy bardzo mnie zaskoczył i nie ukrywam że spełnił moje oczekiwania :)


Własnie tak miało to wyglądać.





Komplecik powędrował w ręce mojej kuzynki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz