piątek, 17 października 2014

SKARBY BERENIKI ...

Hmmm nawet nie byłam świadoma że tak długo mnie tu nie było ... postaram się w najbliższym czasie nadrobić zaległości, moja nieobecność nie oznacza bierności wobec twórczości :))))) Brak czasu spowodował że wiele projektów zaczęłam i nie mogę ich skończyć :)



Skarby Bereniki powstały od A do Z w niecały tydzień z tytułu tego że termin imprezy urodzinowej był wyznaczony i musiałam się sprężyć ... Mam nadzieje że Wam się spodoba prezencik jaki stworzyłam dla koleżanki mojego synka z przedszkola :) Berenisia kończyła 4 latka. Dla dopełnienia dorzuciłam lustereczko z tym samym motywem ... efekty mojej pracy poniżej






W środku oczywiście dedykacja i życzenia z okazji urodzin!


I jeszcze zbliżenie na wieczko ... 



Niestety fotograf ze mnie żaden ...
próbowałam trochę poprawić żeby zdjęcia odzwierciedlały rzeczywiste barwy pudełka.
Mogę jedynie powiedzieć że w realu pudełko zrobiło zawrotną furrorę :)
do świąt muszę zrobić pięć kolejnych ... :))))

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak długo nic nie pokazywałaś. Już myślałam, że zarzuciłaś radosną twórczość, ale na szczęście się pomyliłam.
    Śliczny komplet. Mała dama na pewno była zachwycona prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  3. nareszcie coś wrzuciłaś..... cudo

    OdpowiedzUsuń