piątek, 2 stycznia 2015

Różany komplecik z dodatkami ...

Komplet który przedstawiam poniżej zrobiłam zupełnie innymi technikami niż dotychczas, niestety nie wszystkie są widoczne na zdjęciach.




Dół serwetnika został pomalowany bordową farbą, rozcieńczoną z wodą w celu uzyskania efektu bordowej bejcy. Góra pokryta różaną serwetką i skrakowana dwuskładnikowym krakiem.
Dla niewtajemniczonych tłumaczę że preparat ten ma za zadanie stworzyć efekt postarzających spękań. Efekt jest praktycznie niewidoczny na zdjęciach, w rzeczywistości był widoczny ale bardzo delikatnie.
Nie tego się spodziewałam. Jednak jak na pierwszy raz i tak wyszło nieźle no i przede wszystkim wyszło :) i nie musiałam poprawiać.

I jeszcze komplecik w trochę innej perspektywie


Dla dodania elegancji, odcięcie pomiędzy różnymi fakturami udekorowałam zieloną wstążeczką.

Całość powędrowała pod choinkę dla mojej Babci :)

UWAGA!!!
Dla zaawansowanych dekujących pewnie to jest oczywiste, ale dla krakowego amatora, takiego jak ja, niekoniecznie.

Nie lakierujemy kraka wodnymi lakierami tylko poliuretanowymi !!!!

Zrobiłam ten błąd i krak zaczął się rolować pod lakierem, to też było przyczyną osłabienia efektu.
Już myślałam że będę musiała zdzierać górę ale na szczęście udało się uratować.
Nie było już czasu na poprawki, Święty Mikołaj praktycznie pukał do drzwi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz