piątek, 9 stycznia 2015

Seria "Mała Księżniczka" - różowa dziewczynka, tym razem w zestawie z zielonymi kropeczkami

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kolejną szkatułkę z serii "Mała Księżniczka" która powstała dla trzy letniej Zosi.

Wieczko przyozdobiłam serwetką z różową dziewczynką.
Pionowe zewnętrzne boczki szkatułki ozdobiłam zieloną serwetką w białe groszki.




Wnętrze szkatułki pomalowałam na biało, natomiast dno i ramka wokół lusterka została ozdobiona kwiatkami. Kwiatki robiłam zwykłym patyczkiem do uszu. Wprowadziłam trochę różu do środka w postaci przegródek. I voila, gotowe!!!



Oczywiście dla dopełnienia całości motylek z imieniem - technika wykonania jak w przypadku szkatułki z końmi z poprzedniego posta.



Efekt końcowy ocenicie sami :)))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz