czwartek, 6 marca 2014

WINOGRONOWY KOMPLET BASI ;)

Witam!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać "winogronowy komplet Basi".



Składa się on z kilku elementów:
chlebak, taca duża, pudełko na chusteczki, pudełko na herbatę, deseczka na kalendarz oraz podstawka pod świeczki.

Całość ozdobiona została winogronami, które były motywem przewodnim w trakcie prac nad kompletem. Ponieważ przyszłej użytkowniczce zależało na winogronach, bardzo długo szukałam idealnych tak aby wyglądały naturalnie i jednocześnie aby nie przytłoczyły poszczególnych elementów. Serwetki które zastosowałam nadały się idealne :) łatwo było z nich komponować wzory dzięki dużej liczbie pojedynczych motywów.

Aby uzyskać efekt starości elementy pokryłam miejscowo patyną oraz użyłam bejcy pomiędzy poszczególnymi lakierowaniami elementów. Pomysł powstał całkiem przypadkowo, a efekt był dla mnie samej zaskoczeniem :)

Poniżej zdjęcia poszczególnych elementów:

CHLEBAK


PUDEŁKO NA HERBATĘ



DESECZKA NA KALENDARZ


TACA



a może chciałabyś mieć taki komplecik u siebie w domu zapraszam serdecznie do kontaktu.






1 komentarz: